Mordrag Lopez - 2009-12-06 19:11:48

Jak wygląda nasz podpis na początku?
Imię:
Nazwisko:
Wiek:
Lvl:
Miejsce Pochodzenie:
Wygląd:
Dom:
Krew:
Księgi:
Przedmioty:
Ręka z magiczną mocą:
Zaklęcia:
Siła:
Celność:
Spostrzegawczość:
Inteligencja:
Zręczność:
Charyzma:
Na początku mamy do rozdania 10 pkt, jeśli jestesmy uczniem. Jezeli jesteśmy nauczycielem punktów jest 25.
Jeżeli jesteś obrońca, w drużynie quidditch'a, obowiązuje cię także statystyka obrony. Mozesz ja trenować w grze, a także podczas treningów.

Lvl- Lvl zdobywamy w grze, według profesora. Profesor może nam dać punkty doświadczenia dosłownie za wszystko, od wyniesienia smieci, do jakiejś ,,dużej" misji. Oto ilość doświadczenia potrzebna do przejścia do następnego poziomu:
2 Lvl= 50 Exp.
3 Lvl= 100 Exp.
4 Lvl= 200 Exp.
I tak ciągle x2.
Co daje nam Lvl?
Szybsze treningi, szybsze ważenie eliksirów, po prostu gra nam się lepiej.


Jeżeli jesteśmy profesorem, to robimy podobny podpis, tylko bez roku nauki i domu. Najlepiej by było jakby wygląd był tworzony na tej stronie. Wyglądem może być opis swojej postaci.
Na początku mamy 10g 0s 0k. 1g=17s 1s=21k 1g=357k
Najpierw musimy zakupić wszystko co nam potrzebne. Potrzebne nam są: Różdżka, szata, kociołek, miotła*, księgi, tusz, pióro, pergamin, zwierze*, kryształowa kula, fiolki, teleskop, waga.
miotła*- nie jest obowiązkowa dla 1-rocznych. Potem należy założyć tiarę przydziału, w odpowiednim forum.
zwierze*- nie jest obowiązkowe, a jeżeli już je mamy, dodajemy je do podpisu.
Kiedy uczeń zrobi już wszystko, może zapisać się do profesora. Kiedy profesor przyjmie gracza, ten może już brać udział w lekcjach, może rozmawiać w wielkiej sali itp.
Klub pojedynków to taki rodzaj areny.
Informacje o różdżce itp. dodajemy w dodatkowych polach.

Postanowiłem wprowadzić procentowy system nauki zaklęć. Każde poznane zaklęcie na początku ma 20%, z wyjątkiem drętwoty która ma 50%
i jest naszym podstawowym zaklęciem. Zaklęć uczymy się tylko w grach.

Statystyki:
Teraz w grze obowiązują statystyki.
Oto te które wprowadziłem:
Siła
Celność
Spostrzegawczość
Obrona*
Inteligencja
Zręczność
Charyzma

*Obrona: Obowiązuje tylko w meczach quidditch'a, nikt poza obrońcami nie posiada tej statystyki.
Każdy na początku posiada 10 pkt, które może dowolnie rozdać.
-Siła: Pozwala na przenoszenie większej ilości przedmiotów, przydaje się także w meczach quidditch'a. Można ja trenować w grze.
-Celność: Pozwala na celniejsze używanie zaklęć, rzucanie przedmiotów itp. Przydaje się do meczów quidditcha. Mozna ja  trenować w grze, poprzez rzucanie czymś do celu itp.
- Spostrzegawczość: Najbardziej przydatna w quidditch'u. W grze przydaje sie mniej.
- Obrona: Przydatna tylko w meczach.
- Inteligencja: Profesorzy biorą pod uwagę tą statystykę, przy ocenianiu prac.
- Zręczność: Im bardziej jesteś zręczniejszy, tym lepiej będziesz posługiwał się różdżka.
- Charyzma: Dodaję pewności siebie. Jest brana pod uwagę w meczach.

www.stado-wilk.pun.pl www.freehunter.pun.pl www.skupkont.pun.pl www.bocianyzprzygodzic.pun.pl www.narutouchihaforum.pun.pl